Перейти к содержимому

Сообщений в теме: 78
Фотография

Underrail

underrail rpg isometric

#21 GenesisVII

GenesisVII

    Местный

  • автор темы
  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 345 сообщений
  • Город (city):Некропль

Отправлено 29 Апрель 2014 - 08:48

Поиграл вчера в игру,понравилось:

-Графическое оформление,пиксели радуют глаз,можно разобрать где у ГГ маска а где руки-

-Простой и очень удобный интерфейс.Тут и отображение патронов и индикатор хода очень привлекательно сделан,вообщем очень удобно и даже не зная англ. можно легко разобраться-

-Система боя(пока особо не дрался но она мне понравилась)-

-Большое количество навыков,может штук 15 + даются на выбор 2 навыка не совсем хорошие и не совсем плохие(Как и в Fallout)Я даже какой-то навык успел получить от NPC-

 

Не понравилось:

 

-Герой не бегает,либо я не знаю как бегать-

-Не все стенки просвечиваются-

 

Вообщем игра получилась довольно интересная,даже придраться особо не к чему.




#22 Mr.McClure

Mr.McClure

    Только что из пустыни

  • Desert Rangers
  • Pip
  • 6 сообщений

Отправлено 16 Июль 2014 - 15:20

Весьма интересно, как нибудь на днях скачаю, посмотрю что по чем, а то аж заинтересовало




#23 GenesisVII

GenesisVII

    Местный

  • автор темы
  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 345 сообщений
  • Город (city):Некропль

Отправлено 15 Октябрь 2014 - 08:29

Кто в курсе,почему у меня НПС не хотят покупать предметы?


Сообщение отредактировал GenesisVII: 15 Октябрь 2014 - 08:29



#24 GenesisVII

GenesisVII

    Местный

  • автор темы
  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 345 сообщений
  • Город (city):Некропль

Отправлено 30 Октябрь 2014 - 10:15

В новом обновлении обещают портреты для NPC а так же для ГГ,возможность загружать свои собственные.Добавят несколько новых музыкальных треков и насмешки врагов в бою.




#25 Farvel

Farvel

    Местный

  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 329 сообщений

Отправлено 30 Октябрь 2014 - 12:36

А по объему игра сейчас насколько большая? Имею ввиду количество локаций, квестов и т.д.




#26 GenesisVII

GenesisVII

    Местный

  • автор темы
  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 345 сообщений
  • Город (city):Некропль

Отправлено 30 Октябрь 2014 - 12:55

По моему 3-6 локаций,добираться до них сложно.С учетом того что это еще демка,можно наиграть думаю часов 20 и больше


Сообщение отредактировал GenesisVII: 30 Октябрь 2014 - 12:58



#27 GenesisVII

GenesisVII

    Местный

  • автор темы
  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 345 сообщений
  • Город (city):Некропль

Отправлено 24 Декабрь 2014 - 21:16

 

 

 
Version 0.1.13.0 released; Development Roadmap
Wednesday, 10 December 2014 16:13
Hey guys, the new version is available on Steam now and, as before, it will be available on other platforms as soon as we stabilize it.
In this update we added new factions with their optional questlines, namely - Free Drones, Protectorate and the super secret one. We added most of the remaining areas that we planned for the game, which include Upper Underrail and Lower Underrail passages, so speaking geographically most of the game is complete. If you want the full list of what's new, check out the previous two dev logs before reading further.
One thing to note, however, is that if you want to experience the new questlines you'll probably have to start a new game, unfortunately, since we had to make some changes to existing areas and quests in order to fit them in.
Before I insert the obligatory list of miscellaneous changes, here's a little sneak peak at some of the new areas, focusing primarily on the mighty Protectorate war machine.
Spoiler
Underrail - Upper Underrail Underrail - Upper Underrail Underrail - Protectorate Underrail - Protectorate Underrail - Protectorate
Screenshot unworthy stuff:
 
Bugs
Creatures immune to fear are no longer immune to Engrage (unless they are immune to all mind-affecting effects)
Tweaks
Eviscerate bonus damage per bleeding would changed to 50% (down from 100%)
Taste For Blood now stacks 10 times (down from 20)
Damage resistance provided by laminated fabric ballistic panel now scales with quality (though it's still weaker than the other one) and the damage threshold is increased; these changes will not apply to stuff that has already been generated in ongoing playthroughs
Melee resistance bonus of riot gear armor changed to 75% (up from 50%); also not retroactive
Maximum number of oddity XP required for leveling now caps at 25 (up from 15)
Maximum number of studies and/or amount of XP per studying reduced (or rebalanced) for a number of oddities; overall, less experience is available through some oddities now
Classic XP required to level changed to 1250 (up from 1000) * level
Base classic kill XP bonus per target level reduced
XP from a number of quests reduced
Lockpicking/hacking XP per required skill reduced
The leveling/XP changes introduced here are just the first step. I'll be tweaking leveling speed and level cap stuff further in the next update. From those that start a new playthrough with a new character in this version I would appreciate any feedback that they can provide on the leveling speed, time they hit level cap, and just general leveling experience (of both classical and oddity systems).
* * * * *
Now I want to talk a bit about the future development plans. I won't be giving you a release date, though I can safely say it won't be this year as I initially hoped. However, know that the end is in sight.
When it comes to mechanical stuff, there are still stuff like components, items, feats, abilities, etc to be added. However, there are currently no plans to add any more major mechanics (gas and fire should be the last). From the content side there are two parts of the main quest left that, as it happens, take part in two locations that are yet to be added - Institute of Tchort and Deep Caverns.
So here's what going to happen.
The next content update that we release will feature Institute of Tchort part of the main questline. This will be the last Early Access release. Afterwards, only the Deep Caverns are left before the game is complete. When we finish those, we will take extra time to polish up the game (we won't release Deep Caverns right away), especially the older areas which are no longer up to par with the new stuff. We will also take extra time to test the game to stomp out as many bugs as possible. Then we will release the game in full, make lots of money, retire to a tropical island and live happily ever after. That's the plan at least.
How long will this take? As long as it needs to. It would be pointless for me to give you a release date estimate, since I will gladly ignore it for the sake of the game as I did before. The quality of the game is my primary concern and in the long run that is best for everyone. We're nearing the end, though, so stay patient, dudes.

  • Mr.Сталин и Farvel это нравится


#28 Farvel

Farvel

    Местный

  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 329 сообщений

Отправлено 24 Декабрь 2014 - 21:21

 

We added most of the remaining areas that we planned for the game

Хорошая новость :happy:




#29 DejaVu

DejaVu

    Жертва FEV

  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 816 сообщений
  • Город (city):Арройо

Отправлено 24 Декабрь 2014 - 23:05

Да, наконец-то разработчики сообщили, что уже видят окончание разработки.

Ученые расщепили атом. Теперь атом расщепляет нас.



#30 GenesisVII

GenesisVII

    Местный

  • автор темы
  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 345 сообщений
  • Город (city):Некропль

Отправлено 08 Апрель 2015 - 17:35

Hey guys, the last Early Access/alpha version is here. It's available on Steam now and, as before, it will be available on other platforms as soon as we stabilize it. We are proud to present to you the Institute of Tchort in all its glory, the final urban area of the game. If you want to know more about what's left on our development roadmap, check out the previous dev log.
Monolith.jpg

Spoiler

  • Enclave Officer это нравится


#31 GenesisVII

GenesisVII

    Местный

  • автор темы
  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 345 сообщений
  • Город (city):Некропль

Отправлено 31 Май 2015 - 07:37

Friday, 29 May 2015 10:38
Hey guys, we've been a bit quiet lately, but that's only because we've been keeping our heads down and working hard on the last chunk of content for the game - the Deep Caverns. There's still a lot to do before we can show it in its full glory, but here's a little teaser screenshot below.

Spoiler

Сообщение отредактировал Legend: 31 Май 2015 - 08:28



#32 Igor_1941

Igor_1941

    Местный

  • Soldier
  • 668 сообщений

Отправлено 31 Май 2015 - 10:35

http://steamspy.com/app/250520




#33 DejaVu

DejaVu

    Жертва FEV

  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 816 сообщений
  • Город (city):Арройо

Отправлено 31 Май 2015 - 12:17

 

На что смотреть? На количество владельцев? И что в этом такого?


Ученые расщепили атом. Теперь атом расщепляет нас.

  • hmt и Weilard это нравится


#34 GenesisVII

GenesisVII

    Местный

  • автор темы
  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 345 сообщений
  • Город (city):Некропль

Отправлено 21 Июль 2015 - 14:57


  • hmt и Weilard это нравится


#35 GregBlack

GregBlack

    Местный

  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 35 сообщений

Отправлено 05 Декабрь 2015 - 20:58

Братцы-ребятушки, 21-го выходит!http://www.underrail...id=43&Itemid=61
  • Farvel это нравится


#36 Mr.Сталин

Mr.Сталин

    Агент Кремля

  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 157 сообщений
  • Город (city):Донецкая Республика.

Отправлено 05 Декабрь 2015 - 23:15

Был бы еще перевод этого чуда.

Fallout Proto Manager v1.1.4 - Редактор для создания и редактирования файлов прототипов.
sFall Script Editor v4.1.3 - Программа для написания скриптов и отладки диалогов.
Mapper by Dims v0.99.3 - Обновленный вариант маппера c некоторыми новыми возможностями.
Другие утилиты для модинга Fallout.

Spoiler


#37 Slim_Jim

Slim_Jim

    Местный

  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 179 сообщений
  • Город (city):unclear city

Отправлено 07 Декабрь 2015 - 15:46

Раз такое дело, надо брать. После выхода-то подорожает небось?




#38 GregBlack

GregBlack

    Местный

  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 35 сообщений

Отправлено 07 Декабрь 2015 - 18:14

Да, так и написано


#39 DejaVu

DejaVu

    Жертва FEV

  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 2 816 сообщений
  • Город (city):Арройо

Отправлено 12 Декабрь 2015 - 01:12


Ученые расщепили атом. Теперь атом расщепляет нас.

  • Enclave Officer и Farvel это нравится


#40 Slim_Jim

Slim_Jim

    Местный

  • Desert Rangers
  • PipPipPip
  • 179 сообщений
  • Город (city):unclear city

Отправлено 21 Декабрь 2015 - 21:10

Купил на днях. Пошел на рыбалку. Поймал двух угрей, осьминога и какую-то вроде бы амфибию. У кого-нибудь есть рецепты местной паэльи?



Авторизуйтесь для ответа в теме
Новых тем нет

Похожие темы




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 members, 0 guests, 0 anonymous users